Že preko 55.000 zadovoljnih :) strank
POKLIČITE NAS: 02 82 31 555 Splet: pon - pet: 8.00 –15.00
Vse kategorije

Dostava

Dostava na dom (RS)

Strošek dostave

Dostavna služba

naročila do 60 € 4,99 € (z DDV-jem) Pošta Slovenije, DPD ali GLS
naročila nad 60 € BREZPLAČNA DOSTAVA (izjema so artikli, ki imajo to označeno) GLS

Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk prodajalca Mehanizacija Miler d.o.o. so Pošta Slovenije, DPD in GLS, vendar si Mehanizacija Miler d.o.o. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnjeno bolj učinkovito.

Naročnik blago prejme dostavljeno na naslov v skladu s pravili poštnih podjetij. Pri plačilu po povzetju je treba poštarju ob prevzemu poravnati znesek, izpisan ob naročilu (zadnji korak), ki že vključuje provizijo poštne nakaznice. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih artiklov iz spletne trgovine www.kmetijskaoprema.si niste dolžni poravnati.

GLS

Obvestilo o dodatnih stroških (objavljeno 26. 3. 2019):

S 1. 4. 2019 začne GLS-ov poslovni partner PETROL v svojih poslovalnicah zaračunavati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelave odkupnine (1,05 €).

GLS želi te stroške nekako povrniti, zato nudijo kodo za popust za eno naročilo v roku enega meseca. Koda za popust je GLS številka paketa. Dobropis v vrednosti 1 € lahko izkoristite tako, da kodo vpišete v spletni trgovini GLS: Posljipaket.si.

Na voljo imate sicer tudi možnost spremembe naslova dostave, če vas v dopoldanskem času ni doma, npr. na drug naslov ali v službo.

dpd logo

Kakšen je cenik prevzema paketa na Pickup točkah?

  • Paketniki, BS MOL, trafike 3DVA, BS OMV ne obračunavajo dodatka za vročitev paketa.
  • Petrol, Logo in Shell obračunavajo dodatek za prevzem paketa 0.30€. Petrol, Logo, Shell, OMV in trafike 3DVA obračunavajo dodatek za plačilo odkupa 0.85€. Znesek za storitev obračuna Petrol, Logo, Shell, OMV, trafike 3DVA, poravna pa se ob prevzemu paketa.

V kolikor prejemnik ob poskusu prve dostave ni dosegljiv, se paket poskuša dostaviti drugič, in če je potrebno tudi tretjič. 

Po prvem neuspešnem poskusu dostave prejemniku ima DPD pravico paket dostaviti na DPD-jevo dostavno/sprejemno točko (Pickup lokacije, paketomati, paketniki). DPD bo prejemnika obvestil o nazivu in naslovu dostavno/sprejemne točke s pisnim obvestilom ali z elektronskim sporočilom preko elektronske pošte, SMS sporočila ali mobilne aplikacije Viber.
V primeru dostave na DPD-jevo dostavno/sprejemno točko bo prejemnik paket lahko prevzel v sedmih (7) koledarskih dneh.

Kot ustrezno dokazilo o opravljeni storitvi se šteje podpisano elektronsko potrdilo, ali podpisano potrdilo v fizični (papirnati) obliki ali PIN koda.

Naročeno blago vam bomo dostavili najkasneje v 3 delovnih dneh po prejetju naročila, če je bilo naročilo potrjeno. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

Dostava:

  • Ko bo vaše naročilo obdelano in pripravljeno za odpremo, boste po e-pošti z naše strani obveščeni o sledilni številki paketa. Prosimo, da ste pozorni na to, da lahko vaše naročilo sestavlja več paketov, torej tudi več sledilnih številk. Na elektronski naslov boste prejeli posebej sporočilo o vsaki sledilni številki posameznega paketa.
  • Ko bo vaše naročilo odpremljeno, vam bo dostavna služba na vaš elektronski naslov poslala podrobnosti pošiljke in številko za sledenje paketa ter povezavo do spremembe naslova za dostavo (odvisno od dostavne službe). Dostavna služba vam bo naročilo dostavila na izbrani naslov. V kolikor vas v času dostave ne bo na naslovu za dostavo, vas bo paket počakal na prevzemnem mestu.

Neuspele dostave:

  • V kolikor paket ne prevzamete ali pa ga zavrnete, bo paket vrnjen v naše centralno skladišče.

Omejitve:

  • Nekaterih izdelkov ni mogoče poslati z nekaterimi dostavnimi službami zaradi velikosti, prostornine in/ali teže.
  • Za težje, večje, nevarne ali zajetne artikle se lahko zvišajo stroški pošiljanja in/ali spremeni prevoznik.
  • Če pride do enega izmed naštetih primerov, vas bo oddelek za pomoč strankam obvestil po e-pošti.

Če želite kakršne koli informacije o svojem naročilu ali njegovi dostavi, pošljite e-pošto oddelku za pomoč strankam na info@kmetijskaoprema.si (Zadeva: Naročilo XXX), pri čemer navedite številko svojega naročila ali pa nas pokličite na telefonsko številko (02) 82 31 952 vsak delovni dan med 8. in 15. uro. V najkrajšem možnem času vas bomo kontaktirali.

Izdelke, kupljene v spletni trgovini www.kmetijskaoprema.si, lahko prevzamete tudi osebno v trgovinah Mehanizacija Miler, ki so ponujene v košarici ob izbiri dostave. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas poslovalnica o tem obvesti preko telefona. Po prejetem obvestilu je prevzem mogoč v času odprtja trgovine.

Pri osebnem prevzemu v poslovalnici, vas bodo trgovci prosili za številko naročila, ki jo prejmete na vaš e-naslov.

Stranke naprošamo, da pred osebnim prevzemom v trgovinah Mehanizacije Miler d.o.o. obvezno preverijo točnost in dobavljivost naročenih artiklov na telefonski številki (02) 82 31 952 ali na e-naslovu info@kmetijskaoprema.si, saj občasno zaradi tehničnih težav prihaja do napak v zalogi.